Tuesday, November 24, 2015

I am the biggest winner!



Hey guys,

yes, I am the biggest winner. Within a short period of time I won two amazing give-aways. First there was a cute package by my fellow German blogger Connü. She sent me some real nice stuff before. This time she got me a beautiful lipstick and a great eyeshadow. She didn't like the colors but I love them.


Then I also won the give-away on GlitterGirlC's channel. So cool. So excited. Watch the video to see more. :D

Follow me on Twitter as well.  :)

Take care, bye!

2 comments:

  1. Erst mal freut es mich natürlich dass du dich so freust! :D Der Lidschatten musste allein wegen dem Namen schon rein ;)

    Und dann OMG eine Naked Palette!? Herzlichen Glückwunsch! Das ist echt ein Hammergewinn. :D Ich würd sagen, es läuft bei dir! Hoffentlich darf dein Glück mit ins neue Jahr!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, ich habe ab Januar wahrscheinlich einen ganz tollen neuen Job. Besser konnte es nicht laufen in letzter Zeit. Dafür war mein Sommer eine ganz schöne Durststrecke. :D Mit deinem Gewinn hat mein Glück quasi angefangen! <3

      Delete